Riadenie Unipolárneho Krokového motora #2
Rotácia v náhodnom smere, s náhodnou rýchlosťou a náhodným počtom krokov.
Rotácia v náhodnom smere, s náhodnou rýchlosťou a náhodným počtom krokov.
Rotácia v konštantnom smere a s konštantnou rýchlosťou.
Simulácia RS-232 rozhrania
Dynamické alokovanie štruktúry prvkov s rovnakým dátovým typom nám poskytuje o level vyššiu univerzálnosť kódu.
Používame ju všade tam, kde nie je pred samotným spustením isté, koľko a aké prvky sa budú používať.
Z hľadiska univerzálnosti riešenie problému spočíva v tom, že samotný modul ako celok pracuje s dynamicky
alokovaným poľom. Je mu jedno, aké prvky v poli budú použité - nepracuje s natvrdo nastavenými prvkami. Tieto prvky si môžme ľubovoľne nastaviť len raz, a modul bude pracovať snimi nezávisle na tom, či si ich neskôr budeme chcieť znova zmeniť za iné.
Pokiaľ by sme mali množinu prvkov natvrdo nastavenú v kóde, pri zmenách zapojení (napríklad portov), by sme museli zasahovať do kódu a nastavenia pokaždom meniť.
Článok, ktorý poukazuje na fungovanie a zostavenie tlačidiel 2
Článok, ktorý poukazuje na fungovanie a zostavenie tlačidiel 1.
Postupne, ale isto, sa dostávame k problémom spracovania kódu.
To prečo som zvolil takýto úvod bude každému neskôr jasné.
Zavediem pojmy Interrupts (prerušenia).
Generátory náhodných čísel sú v počítačových systémoch riadené časom - hodinami. To zaručuje, že čisla sú generované náhodne, prípadne náhodnosť môže byť reprezentovaná postúpnosťou čisel, ktoré sa nikdy nebudú opakovať.
Digital/Analog a Input/Output
Určite sa každý jeden programátor stretol s otázkou INITu. K čomu je nám dobrý, ako funguje a či je vôbec nutné ho implementovať.